• 4 jaren geleden
  • Uitgepoept

    Ziezo, ik heb alle fora aangemaakt die ik denk nodig te hebben op het forum. Dus als jullie nog iets missen geef het even aan want extra fora zijn zo aangemaakt  😎

  • 4 jaren geleden
  • RE: Uitgepoept

    Je zus, wat een storm in creativiteit dit jaar, ik mis ( en ga ze zeker te zijner tijd inzetten), de alternatieve cannabis gebruikers/kruiden. Echt bewust makend nieuws, een kook hoek en de promotie van open source ( LKCC en TUX-Boek )

  • 4 jaren geleden
  • RE: Uitgepoept

    Daar is het forum ook niet voor. Voor dergelijke onderwerpen hebben we groepen en pagina's. En ja ik ben best creatief de laatste tijd. Ook de chatgroepen zijn erg mooi geworden vind ik  😎

  • 4 jaren geleden
  • RE: Uitgepoept

    Ik ben nog enigzins vastgeroest in het oude format, gelukkig leer ik snel, maar momenteel vreselijk moe en last met de gezondheid. Nu aan het voorbereiden dat de digitale wereld en de analoge wereld verbonden wordt. Want menselijk contact blijft een pre! Ook verschillende generaties verbinden want de echte wereld is nog steeds leidend waar de digitale wereld klatergoud en bangmakerij  promoot. Ik weet boterham, maar normen en waarden komen weer helemaal in. Heb net een real life casus een week over de grond gehad en voor jaren nieuw materiaal opgenomen. Het LKCC loopt als een trein en een leuk punt erbij is het windows/mac gedeelte wat het gebruik van informatica blootlegt

  • 4 jaren geleden
  • RE: Uitgepoept

    Test bericht

  • 3 jaren geleden
  • RE: Uitgepoept

    Misschien een forum over religie / levensbeschouwing? Op steeds meer algemene, main stream sites wordt Bijbel profetie gezien als een misdaad tegen de samenleving, en dat terwijl de Schrift al voorzegd heeft dat we in deze periode een penning of pas van dienstbaarheid aan het systeem zullen l ontvangen om nog te kunnen blijven kopen of verkopen 

  • 3 jaren geleden
  • RE: Uitgepoept

    @laurens Vonder, persoonlijk vind ik het een goed idee, echter er moet wel gewaakt worden voor fanatisme, de bijbel predikt liefde en geen angst. Helaas zijn we mensen en gevoelig voor uitgelichte onderwerpen.

  • 3 jaren geleden
  • RE: Uitgepoept

    Aangemaakt!  😎 We zijn een platform tegen censuur en dus vind ik ook dat alles bespreekbaar moet kunnen zijn. Je vind het Religie/levensbeschouwing forum op https://urubin.nl/forum/category/view/27119/religie-levensbeschouwing 

  • 3 jaren geleden
  • RE: Uitgepoept

    Mijn dank is groot.


    Inderdaad wordt door veel religieuze organisaties de Schrift verdraaid om angst te zaaien. Maar dat wordt binnenkort van Hogerhand opgelost :D

  • 3 jaren geleden
  • RE: Uitgepoept

    met meerdere vertalingen van bijbel en invalshoeken is hte een mooie materie maar het blijft mensenwerk