• 4 jaren geleden
  • De plek voor hulp

    Toen we Urubin lanceerden hebben we onmiddellijk een Tech support groep opgezet waar leden terecht kunnen met vragen en bij problemen met alles wat betrekking heeft tot Urubin Social. Dat werkte redelijk, maar een groep is geen vervanging voor een echt tech support forum, dus nu we de beschikking hebben over een volwaardig forum op Urubin verhuizen we Tech support hier naartoe.


    U kunt in dit forum terecht met:


    Vragen over de werking van alle functionaliteiten die we bieden op UrubinHet melden van problemen waar u tegenaan loopt op dit platformHet melden van "bugs"


    Voor inlog problemen blijft de Urubin Social Telegram groep wel gehandhaafd zodat u ook een plek heeft waar je ondersteuning kunt krijgen bij inlog problemen en je dus niet bij deze fora kunt komen.


    Omdat we dit forum echt voor Support gerelateerde zaken gebruiken willen we je wel vragen het on-topic te houden. Voor andere onderwerpen kun je terecht in het "Algemeen" Forum 


    Uiteraard hoop ik dat je zo min mogelijk gebruik hoeft te maken van dit forum, maar als het nodig is dan zijn we er! 



  • 4 jaren geleden
  • RE: De plek voor hulp

    Die Doneer knop is een goed idee, maar ik denk dat niemand of heel weinig mensen PayPal hebben, dus doe eens snel wat anders maken of vermeld een IBAN nummer. Ik wil €10,00 doneren. 🤣 Mooiste zou zijn via IDEAL en QR code. Geen PP hier, en ga ook geen account aanmaken.

  • 4 jaren geleden
  • RE: De plek voor hulp

    Al die opties heb ik al maar nog geen tijd gehad het in elkaar te zetten. Werk nog aan een Bitcoin optie en dan kan het op de site  🙂

  • 4 jaren geleden
  • RE: De plek voor hulp

    Relax

    image


  • 4 jaren geleden
  • RE: De plek voor hulp

    Ik heb niet echt hulp nodig, maar wilde even doorgeven dat ik al een tijdje zie dat er iets niet goed zit met de beveiligde verbinding. Althans bij mij. image

  • 4 jaren geleden
  • RE: De plek voor hulp

    Die melding klopt, maar heeft niets te maken met Urubin. Urubin is gewoon met SSL beveiligd, maar op de overzichtspagina(De nieuwsfeed) zie je berichten van iedereen. Wanneer er een link wordt geplaatst naar een website zonder beveiliging wordt daar een voorbeeld van getoond met afbeelding. Deze linkt dan naar een onbeveiligde website en daarom zie jij deze melding, Daar is niets aan te doen en betekend niet dat Urubin onveilig is.

  • 4 jaren geleden
  • RE: De plek voor hulp

    Top! Dank voor je antwoord. 👍

  • 3 jaren geleden
  • RE: De plek voor hulp

    Hallo, hoe kan ik mensen uitnodigen voor de app en/of site? 

    Met vriendelijke groet, 

    Chantalle Maessen 


  • 3 jaren geleden
  • RE: De plek voor hulp

    Hoi Chantalie,


    Mensen uitnodigen kan via het menu door te klikken op "vrienden uitnodigen".

    De Apps zijn te downloaden vanaf iedere pagina(onderaan) ook de registratie pagina dus ook niet leden kunnen daar gewoon bij 



  • 3 jaren geleden
  • RE: De plek voor hulp

    Hoi hoi, geweldig initiatief dit.  Ben FB zo zat, maar ik probeerde via de app in te loggen, en meerdere keren geprobeerd, heb m’n gebruikersnaam en ww goed getypt en gecontroleerd, maar krijg toch steeds een foutmelding. Heb de host urubin.nl gebruikt.  Wie weet raad? 

  • 3 jaren geleden
  • RE: De plek voor hulp

    Dat is vreemd want je kan hier blijkbaar gewoon inloggen. Wellicht is dit een alternatief: Klik in het menu op accountinstellingen en daar op Siteapp installer. Kijk eens of dat werkt voor je?